Segmentace seznamů vám umožňuje proniknout do přímé e-mailové komunikace s konkrétními kontakty/audiencemi. Zjistíte, co vaše kontakty konkrétně zajímá, a to jim pak pošlete – e-maily na míru, které jim poskytnou přesně to, co chtějí.
Jaké jsou výhody segmentace seznamů?
- Vytváření cílových skupin na základě standardních a vlastních polí v rámci seznamů.
- Zvýšení míry odezvy.
- Lepší odezva na vaši výzvu k akci.
- Rozdělte výsledky segmentace do více seznamů pro rozesílání (otevření, kliknutí, odrazy atd.), abyste mohli testovat nabídky, předměty nebo dokonce obsah a zjistit, co funguje nejlépe, než rozešlete rozesílku celému publiku.
Jak můžete využít segmenty svých seznamů?
- Odesílejte kampaně lidem z určité zájmové skupiny, abyste jim poskytli relevantnější obsah.
- Odeslání kampaně lidem, kteří klikli na odkaz nebo otevřeli předchozí kampaň, pro navázání na kampaně nebo pozvánky na události.
- Odesílejte „aktivním“ kontaktům, které otevřely více kampaní a klikly alespoň na 3-5 odkazů, abyste vyřadili ty, kteří neodpovídají.
- „Neodpovídajícím“, kteří nikdy neotevřeli e-mail ani neklikli na odkaz, pošlete speciální dotaz „máte zájem“, abyste je uzavřeli nebo vyřadili ze seznamu.
- Posílejte narozeninové e-maily se speciálními slevami na své seznamy segmentované podle narozenin.
POTŘEBUJETE POMOC SE SEGMENTACÍ SEZNAMU?
Pokud máte další dotazy nebo chcete pomoci s vytvářením segmentů pro své seznamy, pošlete nám e-mail na adresu team@tomatofishmktg.com.