Budování online prezentace: 3 nápady pro realizaci ještě dnes



Jak snadné je najít vaše podnikání online?

Pokud chcete, aby vás lidé našli, musíte se na dnešním konkurenčním trhu objevit ve vyhledávačích. A pokud nemáte skvělé stránky, které vašim zákazníkům usnadňují orientaci, můžete být jako ten strom v lese… ten, který nikdo neslyšel padat, protože tam nikdo nebyl.

Ještě než se ponoříme do online prezentace, je důležité poznamenat, že základem vašeho marketingového základu je rozumná strategie, takže vaše strategie by měla být na místě předtím, než začnete provádět jakoukoli část vašeho plánu online prezentace.

ABC online prezentace

Vytvořit webovou prezentaci, která skutečně ukáže vaši firmu, není složité… ale zabere to nějaký čas. Celkové velké výsledky sice mohou trvat od šesti měsíců až po několik let, ale dobrou zprávou je, že můžete začít dělat malé kroky. dnes!

Skutečně skvělé webové stránky jsou atraktivní a snadná navigace. Považujte ji za centrální centrum celé online prezentace. Pokud nemáte webové stránky nebo potřebujete vylepšit ty, které máte, udělejte z nich svůj první projekt, než se pokusíte pracovat na ostatních aspektech své online prezentace. Neodkládejte to! Výzkumy totiž ukazují, že 75 procent uživatelů webu nepovažují firmu za důvěryhodnou, pokud nemá silné webové stránky.

I když můžete udělat spoustu věcí sami, například zajistit, aby vaše profily na sociálních sítích byly kompletní (a odkazovaly na vaše webové stránky), pravidelně se zapojovat do sociálních platforem a uvádět své webové stránky, sociální sítě a odkazy na ukázky práce ve vašem e-mailovém podpisu, je dobré najmout si na vytvoření webových stránek profesionála. Využití profesionála k vytvoření webových stránek je digitální obdobou najmutí stavebního odborníka na stavbu vaší nové výlohy. Má to prostě smysl.

Jakmile máte marketingovou strategii a webové stránky, můžete začít pracovat na rychlé a levné realizaci, která by se vám měla vyplatit.

E-mailový program a vytvoření seznamu odběratelů

E-mail je jedním z . nejlepší způsoby, jak zlepšit svou online prezentaci. Je to neuvěřitelný nástroj, který vám dává možnost řídit komunikaci s klienty, a Hubspot jej uvádí jako program číslo jedna, na který je třeba se zaměřit, v dlouhém seznamu způsobů, jak zlepšit svou online prezentaci.

Díky e-mailu máte spojení se svým publikem pod kontrolou a nemusíte se obávat algoritmů jiných organizací (Google, Instagram a Facebook, díváme se na vás). A co je ještě lepší, lidé na vašem seznamu se tam dobrovolně přihlásili… takže víte, že vás chtějí slyšet! Využijte tedy tyto informace moudře.

Ještě než vytvoříte svůj první e-mail, začněte s kurátorstvím e-mailového seznamu. To je tajemství, jak si vytvořit prosperující, stále rostoucí seznam odběratelů, kteří se mohou stát potenciálními zákazníky, obhájci a zákazníky.

Existuje spousta způsobů, jak začít tento seznam budovat hned teď. Můžete:

  1. Vytvořit e-mailovou pozvánku k registraci, která se zobrazí, když lidé navštíví vaše webové stránky.
  2. Vytvořte obsah, který vyžaduje, aby se lidé zaregistrovali pomocí svého jména a e-mailu. Ten pak můžete zveřejnit na svých účtech na sociálních sítích nebo vytvořit reklamu na Facebooku či ve vyhledávači Google, která bude obsah propagovat.
  3. Využijte sociální média k tomu, abyste lidem jednoduše dali vědět o svém e-mailovém programu a nastínili jim výhody, které za registraci získají.

Mějte na paměti, že e-mailový marketingový program by měl doplňovat vaši celkovou marketingovou strategii. Můžete vytvořit sérii propagačních akcí na podporu prodeje, zvýšení povědomí o vaší značce nebo generování potenciálních zákazníků a existuje řada bezplatných a snadno použitelných e-mailových programů, které vám s tím pomohou. Mezi ty dobré, které stojí za to vyzkoušet, patří například bezplatný nástroj pro e-mailový marketing HubSpot, Campaign Monitor nebo Mailchimp.

Mnohé z těchto e-mailových programů mají atraktivní šablony, které vám pomohou vytvořit vzhled, který bude reprezentovat vaši firmu a vaši značku. Poté už stačí začít vytvářet e-maily a plán, kdy je plánujete rozesílat.

Profesionální tip: Neodesílejte jen jeden nebo dva e-maily a pak nechte svou e-mailovou strategii zapadat prachem. Jako spotřebitelé jsme denně vystaveni nesčetnému množství obsahu a často rychle přecházíme dál, pokud buď zapomenou, proč se vůbec zaregistrovali, nebo pro ně váš obsah není užitečný. Pamatujte, že pokud se členové seznamu odhlásí z odběru, nemůžete jim poslat další e-mail, pokud se nerozhodnou znovu přihlásit… takže udržení je klíčové!

Proveďte SEO audit

Pochopení SEO (optimalizace pro vyhledávače) je důležitým klíčem k tomu, aby vaše webové stránky našli ti, kteří hledají produkty a služby, které vaše firma nabízí.

Vyhraďte si proto dnes několik minut na provedení rychlého auditu pomocí bezplatné verze programu Ubersuggest Neila Patela. Po několika minutách získáte seznam všech potenciálních problémů nalezených na vašem webu spolu s pořadím, které popisuje obtížnost jejich odstranění a dopad na vaši SEO.

I když se vám SEO zdá matoucí nebo záhadné, návrhy z Ubersuggestu vás upozorní na existující překážky, které brání tomu, aby vaše webové stránky vyhledávače zachytily.

Pokud se chcete o SEO dozvědět více, na webu Moz Průvodce SEO pro začátečníky ije zdarma a je plný užitečných informací a tipů, jak zviditelnit své stránky ve vyhledávačích.

Zvýšení výkonu místního vyhledávání

Může se to zdát jako samozřejmost, ale možná budete překvapeni, kolik podniků neuvádí základní informace, které by mohly nejen zvýšit návštěvnost jejich webových stránek, ale dokonce přivést více lidí ke vstupním dveřím. Projděte si své webové stránky a ujistěte se, že jsou na viditelném místě uvedeny tyto informace:

  • Název a sídlo společnosti (město, stát)
  • Stručný popis vašich výrobků nebo služeb
  • Kontaktní údaje, včetně telefonního čísla, e-mailové adresy a adresy bydliště.
  • Provozní doba

Po kontrole webových stránek je vaším dalším úkolem zajistit, abyste měli profil Google My Business (GMB). Pokud ho nemáte, zřiďte si ho. okamžitě. A to i v případě, že udělat máte, věnujte nějaký čas kontrole, zda jsou všechny informace správné.

Pokud jde o to, abyste se jako místní firma dostali do vyhledávače Google, může být GMB jedním z nejdůležitějších nástrojů, které máte k dispozici. Všechny základní informace o vaší firmě v GMB se zobrazují v SERP (Search Engine Results Page), což je to, co se zobrazí, když zadáte dotaz do Googlu.

Jakmile si vytvoříte účet GMB, požádejte bývalé i současné zákazníky, aby vám zanechali pozitivní hodnocení. Bez ohledu na typ recenze je důležité na každou z nich odpovědět, aby Google věděl, že vám na zákaznících záleží.

Protože dnes budete mít pravděpodobně trochu více času na práci na místní SEO, podívejte se na bezplatnou aplikaci. Moz Local Listing Score a zjistit, kde je – a kde není – vaše firma uvedena, aby ji mohli potenciální zákazníci najít.



Total
0
Shares
Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Podobné články