Online vs. digitální přítomnost: Co byste měli vědět?



Online přítomnost je přesně to… když někdo najde vaše firemní webové stránky online. A čísla říkají, že téměř každý, kdo dnes hledá produkty a služby, začíná hledání na internetu.

Pokud je tedy online přítomnost vaše webová stránka, co je to digitální přítomnost? Ve skutečnosti se jedná o kombinaci následujících prvků:

  1. Vaše firemní webové stránky
  2. Sociální sítě, které používáte
  3. Online firemní profil (Google My Business)
  4. Online recenze o vaší firmě
  5. Digitální reklamy (reklamy na Googlu, Facebooku atd.)

Jedna studie zjistila, že více než polovina potenciálních zákazníků, kteří hledají produkt nebo službu, si před nákupem vyhledá recenze a doporučení na internetu. Přibližně 47 % těchto zákazníků navštíví webové stránky společnosti ve srovnání s 26 %, kteří si prohlédnou kamenný obchod. Pouze 23 % lidí ve studii hovořilo s rodinou nebo přáteli.

Vaši online prezentaci (vaše webové stránky) můžete mít zcela pod kontrolou. Ale jak vidíte, vaše digitální přítomnost opravdu není.

A přesto to, co děláte online, může ovlivnit a ovlivní kvalitu digitální přítomnosti vaší malé nebo střední firmy.

Optimalizujte své firemní webové stránky

Samozřejmostí je, že byste měli začít zlepšovat svou digitální prezentaci tím, že zajistíte, aby vaše webové stránky byly co nejaktuálnější a nejprofesionálnější.

Ujistěte se, že vaše stránky dobře fungují na mobilních zařízeních. Zajistěte také, aby se na něm dalo snadno pohybovat, to jsou ty nejzákladnější věci, které můžete udělat, abyste uživatelům poskytli dobrý zážitek. Důležitým krokem je také zajištění optimalizace webu pro vyhledávače.

Vytvořte si firemní blog a pravidelně na něj přispívejte

Nový a relevantní obsah výrazně zvýší vaše šance na nalezení ve vyhledávačích, pokud píšete takový obsah, který vaši zákazníci (a potenciální zákazníci) hledají.

Kromě toho můžete nové příspěvky na blogu zveřejňovat na svých sociálních sítích, což přivede lidi i z těchto kanálů.

Upevněte svá sociální média

Existuje mnoho typů kanálů sociálních médií, ale to neznamená, že musíte být na všech těchto kanálech. Udělejte si průzkum a zjistěte, kde jsou vaši zákazníci… a pak se zaměřte pouze na jeden nebo maximálně dva kanály.

Sociální média mohou být účinná, ale také velmi časově náročná. Není nic smutnějšího než stránka na Facebooku, na které se dva roky neobjevil žádný nový příspěvek!

Z toho plyne ponaučení, že pokud se nehodláte věnovat práci na svých kanálech sociálních médií, buď si na ně najměte někoho jiného, nebo se jim vyhněte, dokud nebudete připraveni se této práci důsledně věnovat.

Pořiďte si účet Google My Business

Budování obchodní profil na Googlu není těžké, přesto mnoho malých firem tento snadný (a bezplatný) krok přehlíží.

Zejména pokud máte zákazníky, kteří vás vyhledávají v místě, je nastavení firemního profilu v Googlu zárukou, že se budete zobrazovat v relevantních vyhledáváních. Bez ohledu na to, v jakém oboru podnikáte, téměř každé vyhledávání začíná na internetu.

Informace, které jste uvedli, jako je vaše adresa, pracovní doba, webové stránky a další informace, se objeví prostřednictvím vašeho podnikatelského účtu Google, když zákazníci hledají váš produkt nebo službu.

Jednou z věcí, na kterou mnoho malých podniků nemyslí, je zajištění správných informací o svém podniku. Vzpomeňte si na adresu nebo telefonní číslo, které se zobrazí při vyhledávání na Googlu. Ujistěte se, že zákazníci najdou legitimní informace, které pocházejí přímo od vás ..

Zajímavé, 70 % lidí je pravděpodobnější, že navštíví webové stránky vaší firmy, pokud vás najdou prostřednictvím výpisu v sekci Moje firma na Googlu.

Věnujte pozornost online recenzím

Tato skutečnost by neměla překvapit nikoho, kdo nakupuje online: Výzkumy s Think by Google zjistila, že téměř 9 z 10 lidí věří online recenzím stejně jako osobnímu doporučení.

Online recenze nemáte pod kontrolou. Můžete (a měli byste) však povzbuzovat své spokojené zákazníky, aby zanechali zpětnou vazbu o vašem podniku. Když uvidíte řadu vysoce hodnocených recenzí, může to vyhledávače na internetu přimět k tomu, aby si váš podnik hned prohlédli.

Pokud zjistíte, že máte negativní recenze, je důležité je ihned řešit. Search Engine Journal navrhuje oslovit nespokojené zákazníky, omluvit se jim a projevit empatii. I potenciální zákazník, který si přečte negativní recenzi, ví, že vám na názoru vašich zákazníků záleží.

Kromě online recenzí mohou lidé zanechávat a zanechávají komentáře na vašich sociálních sítích. Je důležité, abyste je sledovali. Odpovídejte lidem co nejrychleji. Každý, kdo vás sleduje na sociálních sítích, uvidí, co se o vás říká… a to vámi!

Digitální reklama

Někteří podnikatelé využili digitální reklamu jako způsob, jak posílit svou značku a podpořit své úsilí o organické vyhledávání (SEO).

Digitální reklama, ať už na Facebooku, Googlu, Instagramu nebo jinde, vám může pomoci podpořit vaši značku u lidí ve vašich sítích. Nebo, v závislosti na vašich cílech, můžete svou firmu vystavit novým nebo potenciálním zákazníkům.

Jednou z výhod digitální reklamy je, že poměrně rychle získáte metriky. Tato zpětná vazba umožňuje majitelům firem provést změny ve své strategii, pokud zjistí, že původní snaha není úspěšná.

Na druhou stranu může být placení za digitální reklamu poměrně nákladné.

Cíl digitální reklamy? Získat z provozování reklamy větší příjmy, než do ní vkládáte. I když to zní jednoduše, je nezbytné pochopit, který kanál a strategie vám přinesou nejlepší výsledky.

Ve skutečnosti, HubSpot má vynikajícího průvodce, který vám pomůže porozumět různým typům digitální reklamy a jejich využití k posílení vaší digitální prezentace.

Vytvoření základu pro vynikající digitální prezentaci

To, co o sobě říkáte – a také to, co o vás říkají ostatní – ovlivní rozhodování vašich zákazníků. A to vše pravděpodobně dlouho předtím, než zákazník vůbec promluví s někým z vaší skutečné firmy.

Klíč k pochopení a posílení vaší digitální přítomnosti začíná tím, že máte k dispozici správné základní marketingové nástroje k dosažení úspěchu. Silná přítomnost na internetu je klíčová, nicméně existují i další faktory, které přispějí k vašemu úspěchu.



Total
0
Shares
Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Podobné články