Důležitost segmentace seznamu



Ptáte se, co je to segmentace seznamu a proč bych se o ni měl zajímat?

Segmentace seznamů vám umožňuje proniknout do přímé e-mailové komunikace s konkrétními kontakty/audiencemi. Zjistíte, co vaše kontakty konkrétně zajímá, a to jim pak pošlete – e-maily na míru, které jim poskytnou přesně to, co chtějí.

Jaké jsou výhody segmentace seznamů?

  • Vytváření cílových skupin na základě standardních a vlastních polí v rámci seznamů.
  • Zvýšení míry odezvy.
  • Lepší odezva na vaši výzvu k akci.
  • Rozdělte výsledky segmentace do více seznamů pro rozesílání (otevření, kliknutí, odrazy atd.), abyste mohli testovat nabídky, předměty nebo dokonce obsah a zjistit, co funguje nejlépe, než rozešlete rozesílku celému publiku.

Jak můžete využít segmenty svých seznamů?

  • Odesílejte kampaně lidem z určité zájmové skupiny, abyste jim poskytli relevantnější obsah.
  • Odeslání kampaně lidem, kteří klikli na odkaz nebo otevřeli předchozí kampaň, pro navázání na kampaně nebo pozvánky na události.
  • Odesílejte “aktivním” kontaktům, které otevřely více kampaní a klikly alespoň na 3-5 odkazů, abyste vyřadili ty, kteří neodpovídají.
  • “Neodpovídajícím”, kteří nikdy neotevřeli e-mail ani neklikli na odkaz, pošlete speciální dotaz “máte zájem”, abyste je uzavřeli nebo vyřadili ze seznamu.
  • Posílejte narozeninové e-maily se speciálními slevami na své seznamy segmentované podle narozenin.

POTŘEBUJETE POMOC SE SEGMENTACÍ SEZNAMU?
Pokud máte další dotazy nebo chcete pomoci s vytvářením segmentů pro své seznamy, pošlete nám e-mail na adresu team@tomatofishmktg.com.



Total
0
Shares
Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Podobné články