Osvědčené postupy e-mailového marketingu



Pokud jste ochotni věnovat nějaký čas dodržování osvědčených postupů e-mailového marketingu, máte velkou šanci, že vaše marketingové úsilí přinese pozitivní výsledky.

Počkat… e-mail? Ano, e-mail.

Zprávy o smrti elektronické pošty jsou silně přehnané.

A Studie Hubspot na konci roku 2019 ukázala, že 78 procent marketérů zaznamenalo nárůst oproti předchozímu roku. Čísla ukazují, že rok 2020 v tomto trendu pokračuje, protože zákazníci dávají přednost komunikaci se značkami prostřednictvím e-mailu.

Důsledně se ukazuje, že e-mailový marketing je skvělým způsobem, jak se osobně spojit se zákazníky. Další výhodou e-mailu je, že se jedná o vysoce měřitelný marketingový nástroj – což potřebují všechny malé a střední podniky ve svém marketingovém úsilí.

Ale jakkoli může být e-mail účinný, jednu věc by měl ne je samostatnou strategií. E-mail musí být součástí celého marketingového programu, který zahrnuje webovou prezentaci, nástroj CRM (řízení vztahů se zákazníky) a image vaší značky.

Vysoce kvalitní seznam odběratelů je nezbytný

Když začínáte s e-mailovým marketingem, nezapomeňte, že bude tak dobrý, jak kvalitní bude váš seznam příjemců.

Co je to kvalitní seznam příjemců? Je to takový, ve kterém lidé zvedli ruku a řekli „ano, chci slyšet, co mi chcete říct“. To znamená, že byste neměli rozesílat nevyžádané e-maily ani kupovat seznamy odběratelů. Ve skutečnosti vás zasílání e-mailových kampaní těm, kteří se nepřihlásili k odběru e-mailů od vás, může označit za spam a zařadit na černou listinu. Hubspot má skvělý článek o blacklistech a o tom, jak se z nich dostat, pokud jste se na ně dostali.

Kromě trvalé ztráty této osoby jako potenciálního odběratele a zákazníka zákon skutečně říká, že nemůžete posílat informace těm, kteří si je od vás nevyžádali. Podívejte se na Zákon CAN-SPAM pokyny pro zasílání komerčních e-mailových zpráv. Pro ty z vás, kteří chtějí žít nebezpečně, je tu potenciální pokuta 40 tisíc dolarů!

Nejlepší seznamy e-mailových odběratelů rostou po jednom odběrateli.

Jak to tedy udělat? Veškeré vaše marketingové úsilí lze využít k přidání možností přihlášení k odběru e-mailů. Neil Patel navrhuje například přidat na vaše webové stránky e-mailovou registraci. Nebo newsletter propagovat na sociálních sítích. Odkaz na přihlášení k odběru e-mailu můžete dokonce uvést ve svém vlastním e-mailovém podpisu.

Nepřistupujte na informační kampaň, dokud nemáte zboží

Na otázku, co považuje za nejčastější chybu, které se marketéři dopouštějí v oblasti e-mailu, odpověděl jeden manažer e-mailového marketingu: „Nemáte dostatek obsahu na svých webových stránkách předtím, než spustíte program e-mailového marketingu.“

CampaignMonitor říká, že řešením tohoto problému je pro malé a střední podniky vysoce kvalitní a relevantní obsah. Protože cílem e-mailu je poslat lidi na vaše webové stránky pro skvělý obsah, musíte věnovat nějaký čas budování knihovny obsahu, který použijete jako témata pro svůj e-mail. Měl by to být obsah, na jehož čtení se budou vaši odběratelé těšit.

Pravidelným nabízením tohoto obsahu si k vám vaši odběratelé vybudují vztah, a až přijde čas nákupu, budou myslet na vás a vaši značku.

Ptejte se, co můžete udělat pro své odběratele

Nejlepší obsah, který můžete v e-mailovém marketingovém programu nabídnout, je relevantní užitečný obsah.

Co je relevantní užitečný obsah? Je to obsah, který je vhodný pro vaše publikum a jeho aktuální období nebo okolnosti a zároveň nabízí řešení problému, se kterým se potýká! Pravděpodobně víte dost o tom, jaká témata u vašich zákazníků rezonují a jaké problémy mají, takže právě na ně můžete zaměřit své úsilí. Pokud ne, pak zjistěte, jak redMAP může pomoci.

Může být lákavé posílat svým odběratelům obsah, který se okamžitě pokouší konvertovat zákazníky, říká Forbes, ale nepodlehněte pokušení – buďte víc než jen reklamou na vlastní služby. . Obsah, který propaguje vaši firmu, má své místo, ale měl by být používán střídmě. Ve skutečnosti, pokud je to vše, co posíláte, vaši zákazníci se s největší pravděpodobností z vašich e-mailů odhlásí.

Když dojde na věc, e-mailový marketing má potenciál být skvělým nástrojem pro většinu malých a středních podniků. Pokud však používáte osvědčené postupy e-mailového marketingu, jedná se o nástroj, který by měl být základní součástí vašeho základního marketingového programu.



Total
0
Shares
Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Podobné články