CRM pro generování leadů? Ano!



Software pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) jako nástroj pro strategii generování potenciálních zákazníků má velký smysl.

V dobách “předtím” obchodníci obvolávali potenciální zákazníky a doufali, že jim nikdo nezabouchne dveře před nosem. Nyní, v tomto digitálním světě, však není třeba obtěžovat lidi, kteří o to nestojí. Protože existuje spousta dalších lidí, kteří opravdu, ale opravdu CHTĚJÍ slyšet o vašem produktu nebo službě!

Udržování všech aktuálních dat v jediném úložišti, jako je CRM, vám dává příležitost skutečně prozkoumat své potenciální zákazníky. Budete mít například k dispozici údaje, které potřebujete k lepšímu pochopení toho, které potenciální zákazníky budou ziskovější, což vám jako majiteli malé firmy umožní zaměřit se na to, co je pro vaši firmu nejdůležitější. Další skvělou výhodou systému CRM, o které jsme hovořili v článku dřívějším blogu je možnost sledovat své stávající zákazníky a zaměřit se na udržení jejich obchodů. Systém CRM vám v podstatě poskytne možnost získat v každém okamžiku přehled o tom, jak si vaše firma vede.

Co je to generování potenciálních zákazníků?

Generování potenciálních zákazníků je proces identifikace a získávání potenciálních zákazníků, kteří projevili zájem o produkt nebo službu vaší společnosti. Společnost HubSpot má skvělý zdroj informací o generování leadů pro začátečníky, který může být stáhnout zdarma a dozvíte se více o generování potenciálních zákazníků. Přemýšlejte o příspěvcích na blogu, živých akcích, bílých knihách, kontrolních seznamech a elektronických knihách.

Lidé, kteří si stáhnou váš obsah nebo na něj kliknou, jsou lidé, kteří mají větší pravděpodobnost, že se o vás dozvědí více než ostatní. Výměnou za tento obsah jsou lidé zpravidla ochotni poskytnout vám nějaké informace, například jméno, e-mail nebo místo pobytu ve formulářích pro generování kontaktů nebo na vstupních stránkách.

A všechny tyto informace by měly putovat do vašeho CRM. Budete mít záznam o tom, co každý člověk obdržel, zda byl kontaktován, na co se zákazník nebo potenciální zákazník ptal a další typy informací.

22 příkladů formulářů pro generování kontaktů, které konvertují

Pomocí CRM můžete generovat datovou zprávus které vám umožní zobrazit, které potenciální zákazníky může váš prodejní tým kontaktovat. Jiné možná bude třeba dále rozvíjet.

Jaký druh dat hledáte? No, taková data, která ukazují, že to, co děláte, je ziskové. Předpokládejme, že máte jednu marketingovou kampaň, která vyvolává velký zájem s několika malými prodeji ? A jinou, která vedla k menšímu počtu prodejů, ale za větší cenu? Který z nich si vyberete příště a zaměříte se na něj?

Abyste pochopili, která je výhodnější, musíte porovnat údaje. Dobře organizovaný a důsledně využívaný systém CRM vám poskytne data, která potřebujete k tomu, abyste se mohli správně rozhodnout pro své podnikání.

Který z nich si vyberete příště a zaměříte se na něj? Díky CRM máte tato data k dispozici a můžete učinit rozhodnutí, které je pro vaše podnikání správné.

Nejúspěšnější týmy v oblasti generování potenciálních zákazníků používají formální systém sběru dat – například CRM – k organizaci a ukládání svých potenciálních zákazníků.

Získávání potenciálních zákazníků do potrubí

Vedoucí pracovníci většiny malých firem obvykle přicházejí poté, co potenciální zákazník objeví firmu různými způsoby. Vzpomeňte si na sociální média, příspěvky na blogu nebo vyhledávání na Googlu.

Po následování výzvy k akci (CTA) se návštěvník dostane na vstupní stránku na webových stránkách malé a střední firmy. Zde je mu nabídnuto něco hodnotného výměnou za poskytnutí kontaktních údajů.

Pokud potřebujete pomoci s vymýšlením typů materiálů pro generování potenciálních zákazníků, společnost HubSpot přišla s následujícími tipy. několik typů materiálů. Zapojte svou fantazii a rozjeďte marketingovou kampaň, včetně:

  • Elektronické knihy
  • Kurzy
  • Zkoušky
  • Demonstrace
  • Soutěže
  • Kontrolní seznamy
  • Série e-mailů
  • Průvodci
  • Události
  • Původní výzkum

Možnosti jsou nekonečné. A jakmile vám návštěvník poskytne své informace, máte nyní lead. Toho můžete zadat do systému CRM (nejlépe automaticky), abyste ho mohli sledovat a proměnit v zákazníka.

Efektivní marketingové kampaně pro generování leadů

Systémy CRM hrají velkou roli při analýze dat způsobem, který vám umožní najít nové zákazníky a přiblížit potenciální zákazníky k nákupu vašeho produktu nebo služby. Z toho se skládají úspěšné marketingové kampaně.

Přestože systémy CRM nebyly navrženy jako marketingové nástroje, existuje mnoho marketingových technologií které se s nimi velmi dobře integrují. Mnoho malých a středních podniků totiž sleduje výsledky marketingových programů a generování e-mailů prostřednictvím integrace s CRM.

Pomocí dat ze systému CRM můžete v marketingových kampaních vytvářet segmentovaná publika. V předchozím příspěvku o e-mailovém marketingu jsme uvedli, že marketéři, kteří používají segmentované kampaně, zaznamenávají až 760% nárůst příjmů. Takové výsledky je těžké si nechat ujít!

Sledování a péče o zákazníky

Studie společnosti MarketingSherpa zjistila, že “79 % marketingových kontaktů se nikdy nepromění v prodej.”

Co se tu děje? Je možné, že po shromáždění potenciálních zákazníků podniky nepoužívají své systémy CRM k péči o tyto zákazníky, ke shromažďování informací nebo k uzavření prodeje, když je kupující připraven.

Koncept péče o potenciální zákazníky je jednoduše způsob, jak zůstat v kontaktu s lidmi, kteří se o vás zajímají, zatímco procházejí nákupním procesem. Tempo tohoto procesu se liší v závislosti na tom, kdy se potenciální zákazník dostal do vašeho potrubí.

K sledování této cesty můžete (a měli byste) používat systém CRM, abyste zjistili, kdo je připraven na konverzi na zákazníka. V tomto okamžiku byste měli mít všechny kontakty v systému CRM. Potenciální zákazník by se měl cítit jako bezproblémový zákazník.

Pokud si tedy potenciální zákazník stáhl bezplatnou ukázku, je na čase, abyste si domluvili konzultaci 1:1. To může být přesně to, co je potřeba k přeměně leadů na zákazníky.

Vyhodnocení marketingových základů pomocí CRM

Mít CRM je jedním ze základů, které musí každý marketingový program zohlednit. Je to jeden z jeho základních nástrojů pro úspěšnou strategii.

Podpořte dynamiku svého podnikání generováním potenciálních zákazníků, kteří jsou umístěni ve vašem CRM . Tyto potenciální zákazníky chcete najít dříve, než se rozhodnou, u koho nakoupí.

Nakonec je používání CRM jedním z nejlepších způsobů, jak může malý podnik tohoto cíle dosáhnout.



Total
0
Shares
Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Podobné články