Jaká mohou být čísla u e-mailových kampaní?



Klienti se mě ptali, jaké typické výsledky kampaní mohou očekávat od e-mailového marketingu. Provedli jsme tedy průzkum a porovnali jsme dvě populární verze softwaru pro e-mailový marketing s naším Ecomail:

Údaje podle společnosti Vertical Response:

Míra otevření – Zákazníci, kteří mají tendenci mít se svými zákazníky skvělé vztahy, mohou dosáhnout míry otevření až 40 %, což je skvělé. Jiní, kteří své seznamy shromažďovali několik let a případně ztratili některé zákazníky, se mohou pohybovat v rozmezí 14-18 %.

Míra prokliku – míra prokliku se obvykle pohybuje v rozmezí 1-3 %. Pokud však mají úžasný příběh nebo skvělou nabídku, pak vidíme, že se vyšplhá do rozmezí 8-10 %. Cokoli nad tuto hranici je mimo tabulky. Opět vše záleží na tom, jaký máte se zákazníky vztah.

Bounce Rate – Viděli jsme, že průměrná míra odezvy našich zákazníků se obvykle pohybuje pod 0,5 %. Seznamy, které jsou rozesílány méně často, však mohou mít míru odezvy v rozmezí 5-7 %. Seznam, který je rozesílán poprvé, může mít až 50% bounce rate v závislosti na tom, jak „nový“ je.

Míra odezvy převzata ze studie 200 milionů e-mailů zveřejněné prostřednictvím společnosti Constant Contact:

Míra otevření – v průměru 21,26 %.

Míra kliknutí – průměrně 4,6 %

Bounce Rate – průměrně 11,54 %.

Výsledky Ecomail:

Otevřenost – průměrně 37,12 %

Míra kliknutí – průměrně 14,16 %.

Bounce Rate – průměrně 13,29 %.



Total
0
Shares
Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Podobné články
Přečíst více

Jak na segmentaci e-mailů

Zvyšte míru otevření e-mailů tím, že budete poskytovat relevantní a hodnotný obsah konkrétním skupinám publika. Segmentace publika v…